söndag 18 januari 2009

En härlig söndag!!!!!

Vilken härlig dag det har varit idag! Jag har varit ute någon timme efter frukosten, som idag blev macka o te,för att städa bort allt skräp ur våran carport! Va härligt bara det känns! Efter dagens lunch som var klyftpotatis, tyvärr inte hemmagjord, rådjursstek, som jag gjorde iordning förra veckan, lite stekta grönsaker och lök och sås gjord på turkisk yoghurt, kryddor och vitlök. MUMS! Viltkött är verkligen gott! Blev det en tur till skidbacken med barn och pulkor! Härligt att komma ut och röra på sig en timme!

Jag har just nu en enorm energi och orkar verkligen med både barn, hem och lite jobb på helgen! För någon vecka sedan orkade jag knappt med en av dessa! Tyvärr har det blivit lite onyttigheter den här veckan så det är bara nya tag som gäller kommande vecka! Jag har iof inte ätit mer än två godisbitar, som A tryckte in i munnen på mig han vet hur han ska göra den lille rackaren, men det har blivit ett antal chokladbollar och några bullar! FY PÅ MIG!!!!!!!! Nu när jag börjar se både på midjan och vågen att jag är påväg åt rätt håll så blir det genast ytterligare en sporre!!! Har en vecka till på mig innan jag ska ha gått ner 5 kg, för att nå detta ska ytterligare två kg bort så den här veckan blir det inga vilodagar! Ska dom dagar jag inte har annan aktivitet sätta på min tränings-DVD som har legat oanvänd hela veckan, behöver nog köpa mig någon mer att alternera mellan för samma hela tiden blir ganska tråkigt.. :)

Imorgon är det vägardag och jag hoppas på ett minus :) resultat även den här veckan!!!!

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar