måndag 26 januari 2009

VÅGEN!!! :(

JA! Då var det dags för vågen igen men den här gången var det inte så roliga siffror på den, Iof inte plus men det var inte långt ifrån. :( Resultatet är som följer:

Vikt: 81,1 kg = -0,1 kg
Fett: 40,6% = 0%
Vatten: 43,5% = 0%
Museklmassa: 43,7% = +0,4%

Mina mått däremot ser lite roligare ut, om inte minnet sviker mig:

Midjan är: 103 cm
Låren är: 62 cm
Vaden är: 41 cm
Under bysten är: 86 cm

Dessa mått tog jag igår mins inte om jag skrivit ner dom tidigare men midjan har iaf minskat från 108 cm på tre veckor så det är jag nöjd med!!!!

Idag har min matdag bestått av: äpple och en kopp te till frukost, pytt i panna m ägg till lunch, lasagne till middag och som mellanmål kanske 6 nötter med choklad... JA VET!!!!! Ska inte äta sådant men när jag är riktigt sugen på något gott är det ett bra sätt att bli av med sötsuget!!!!

Ha en bra dag och LYCKA TILL ALLA DÄR UTE!!!!! Kramar Vimsan JBR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar