lördag 10 januari 2009

VIKT!

Ställde mig på vågen nu och resultatet blev:

83 kg,
41,5% fett, för mycket,
42,9% Vatten, för lite,
93,7% muskelmassa.
Fick tyvärr inget bra midjemått idag eftersom mitt måttband har försvunnit, kanske något barn som har lånat det!

Så det var ju lite glada nyheter med -1 kg och lite mindre fett% sedan i måndagskväll!!! Känner mig ändå ganska nöjd över det eftersom det inte ens gått en vecka!!!!

Har även hunnit med ett 40min träningspass i eftermiddag, det var riktigt skönt!

Nu ska jag snart spela lite spel med L och granntjejen T som jag passar någon timme. Senare när barnen har lagt sig ska jag lägga mig i badkaret som en extra lyx, bara dom kommer i säng i tid!!! Nu kommer nog snart sambon och lillkillen hem och lite senare blir det räkor i mina goda baguetter, för jag har provsmakat och dom blev helt OK för att vara första gången!!!! MUMS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar