söndag 25 januari 2009

Ännu en städdag!

Japp! Har städat min skrubb idag! Det är utrymmet under trappan. Det var så fullt att man inte kunde ställa in en pryl till där men nu finns plats.

Imorgon är det då dags för vågen igen! Ska bli spännande att se hur resultatet den senast veckan har blivit. Tror inte jag har minskat så mycket i vikt men jag känner mig mycket piggare nu för tiden. Behöver en massa pepp om vågen inte visar minus! :)

Idag har jag åter igen gjort min yoghurt med banan och hallon! MUMS!!!! O det tycker barnen med, vilket är bra eftersom L inte vill äta allt. Så det blev både frukost och till kvällsmål. Till lunch idag blev det pannkakor med massor av ägg och dinkelmjöl! Riktigt gott med blåbärssylt. Annars har jag inte ätit något extremt onyttigt, en dinkelbulle och så kom Is kompis och hade med sig hembakade chokladbollar med cocos på så jag smakade på en. Känner mig riktigt nöjd med den här dagen faktiskt.

För ett tag sedan hittade jag en tunika som jag ville ha, grejen med den var att det var ett mönster och därför skulle sys. Tid till detta har jag inte men min lillasyster har börjat sy kläder och annat som hon känner för. Igår pratade jag med henne i telefonen då hon helt plötsligt slänger ur sig att jag har bara ett fåtal sömmar kvar på din tunika! Då hon bor 35 mil bort kan jag inte åka och prova den utan får förlita mig på vad andra säger om passform och modell. Hon sa oxå att hon skulle bli klar med den under kvällen och imorse var jag ute på hennes syblogg och där var den!!!!!! Ska bli kul att få hit den, hon lovade att den skulle komma med As födelsedagspaket från familjen uppe i värmland som ska komma i veckan eller iaf de närmaste veckorna eftersom det snart är dags att fylla 4 år!!!!! Är ni nyfikna kan ni kolla in den här länken jonnakaos och se hur den blev!

Hörs imorgon om jag hinner med!!!! STOOOOOR KRAAAAAM TILLLL ALLLLLLA

1 kommentar:

  1. Hoppas du blev helt klar och nöjd med resultatet med städningen :)
    och peppning för att fortsätta och kämpa med bantningen har jag ett knep för... försök mer när det taremot som straff
    kram

    SvaraRadera