måndag 12 januari 2009

Dagens Vikt

Eftersom det idag är en vecka sedan jag vägde mig första gången och meningen är att min vägdag ska bli måndagar så har jag ställt mig på vågen idag igen. Den här gången visade den: 82.8 kg. Hade inte framme fettprocenten idag då jag skrev den i lördags. Detta trots min syndiga söndag igår... Skönt att det går åt rätt håll.

Idag blir ev också en vilardag men imorgon är det dags för terminens första steppass. Ska bli riktigt skönt att komma igång med det igen. Så morgondagen blir en riktigt stressig dag då jag först ska jobba ute på en anläggning imorgon och sedan hem 10 mil och ev. hämta barn, käka och träna.

Min matdag har faktiskt varit bra idag käkade bara en knäckemacka och ett päron till frukost. Till lunch blev det spagetti med köttfärssås, tomat och en morot. På väg hem från jobbet slank det ner ett äpple och väl hemma blev det två ostmackor på hembakat bröd. Skulle behöva baka nytt bröd idag, det andra är nästan slut, vi får se när jag hämtat L på hennes träning samt fått de andra två i säng.

Oj oj det blev mycket jag behöver göra senare så något får stryka på foten... Undrar vad det blir? Förmodligen brödbaket för jag VILL ha min träning. Satt o kollade in vad mitt favorit gym hade för pass under lunchtid och hittade ett som jag vet att jag gillar på måndagar. Gick på det passet för några år sedan och det brukar kännas gôtt när det är klart. Bäst av allt är att det är nära jobbet så jag kan gå dit. Så mina måndagsluncher kommer bli långa under en låååååång period! :) Gymmet vi kan gå till med jobbet har inte haft några roliga lunchpass men det är värt att kolla för då betalar företaget den träningen...

Får ta mig en funderare och så får vi se vad det blir....

TJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar