tisdag 20 januari 2009

Äntligen Step Up idag!!!!

Japp! Så kändes det när jag imorse vaknade och skulle iväg till jobbet. Nu skulle det äntligen bli step up idag. Så efter en lång dag med ombyggnationer i två styrskåp och en hel del tankearbete så var det dags för dagens träningspass. Känns riktigt gôtt när man har den inställningen innan man ska träna, då är ingenting jobbigt utan bara skoj! Vi var två kompisar som gick på det innan men igår ringde hon och sa att hon var tvungen att sluta, hon är gravid och hade av barnmorskan fått att hon absolut inte skulle hålla på med detta då hon haft ont efter förra passet, så nu är det bara att gå själv. Är ändå taggad att komma iväg eftersom det här är min träningsdag i veckan. Igår kom även ett brev hem som sa att Ls showdans skulle börja nästa söndag, min reaktion var GLÖM!!!! Vi har redan:

Måndag: Ls taekwondo
Tisdag: Min step
Onsdag: Is gympa
Torsdag: As familjegympa med mig
Lördag: Is plask och lek

Så det får räcka. Sambon tränar nästan varje dag på annan ort och är därför ofta inte hemma på kvällstid...

Maten idag blev: Ingen frukost, tror jag???? Minns inte just nu, tror jag stod i ett fläktrum då.... Lunch: Laxkuber i någon sås med ris till och en hel del grönsaker. Mellanmål???????? INGET!!!!! En macka innan träningen, ska därför gå ner och ta en macka till bara jag har bloggat och duschat efter ett RIKTIGT träningspass!!!!!!!

Hörs imorgon!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar