torsdag 22 januari 2009

USCH Vilken dag!!!!!

Min dag idag har varit en massa KAOS, FEL och STRESS!!!! Ingen bra dag alltså. Jobbet började med väntan i ett antal timmar på att elektrikerna skulle bli klara, Sen var det saker i skåpet som var fel, tråkigt. Detta gjorde att vi inte blev klara idag utan vi får fortsätta på måndag... Morgondagen går åt till att städa i ett antal projekt, Kommer bli jätteglad om något blir klart!!!!!

Barngympan blev bara ett enda stress, eftersom jag kom iväg sent från jobbet så var det nästan bara att springa till dagis och hämta barnen och springa till gympasalen, tur att dom ligger så nära!!!! Väl där så störde L och I dom andra barnen så jag var tvungen att ta itu med dom samtidigt som jag skulle vara med A på gympan. Riktigt svettigt...... Väl hemma blev det en macka innan barnen skulle sova, A somnade nästan direkt han la huvet på kudden I vet jag inte om hon har somnat, L har inte somnat än men ligger i sängen iaf, sköööööönt.

Min matdag idag blev ett päron på jobbet, två mackor m ost och skinka till frukost, Soppa och pannkakor till lunch och macka efter gympan....

Imorgon kommer jag antagligen inte hinna med att blogga så ha en bra dag!!!!!!

STOOOOR KRAM TILL ALLA OCH KÄMPA PÅ!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    tittade tillbaka! Vad duktig du är med vikten. Hur mycket har du gått ner sammanlagt? =)

    // Verra

    SvaraRadera