lördag 3 januari 2009

3 dagar utan godis!!!

Så har jag fixat tre dagar utan godis! Det är bra för att vara mig och att det är lördag idag. Igår kom min sambo hem med en påse godis och säger till mig att jag ska äta upp den, detta för att inte han skulle göra det själv, men jag åt inget vilket jag är väldigt stolt över. När jag kom upp idag såg jag att påsen var nästan tom så han lyckades inte hålla sig undan från den. Det sista fick barnen som lördagsgodis ikväll. Duktig som jag var så fixade jag till en fruktsallad till oss efter middagen och den avnjöts med, tyvärr, en skopa glass och ett spel med barnen så idag blev det inget bolibompa för dom.

Idag blev det städning av det ena barnrummet på förmiddagen och därför inte så mycke träning. Det behövdes värkligen har inte hunnit med detta före jul och nu var det så dammigt o en massa leksaker som skulle ut för att få plats med julklapparna som dom fick. På eftermiddagen blev det en promenad med min granne. Vi försöker komma ut o gå så ofta vi båda kan men det blir inte på vardagarna nu eftersom vi båda är hemma tidigast halv sex. Hoppas detta kan bli av mer när det blir lite ljusare ute. Så länge som hon orkar eftersom hon är gravid och ska ha om någon månad.

Nu ska barnen i säng allderles för sent men men det blir så ibland. Hoppas dom sover lite längre imorgon istället.

1 kommentar:

  1. tja

    inte för att vara elak, men tyvärr förstår jag inte.... Tror inte vi talar samma språk...
    men söta små symboler ä ju alltid trevligt...

    kram lilla sysster..

    SvaraRadera