lördag 17 januari 2009

Lördagens icke träning!

Jo för så blev det! Efter att ha planerat att gå till badhuset med barnen idag så blev det inget. Känns jättetråkigt men hoppas på ny möjlighet nästa vecka! Det blev en promenad med en granne och barnen på eftermiddagen istället. Var faktiskt riktigt skönt att komma ut en stund och få lite luft. Man behöver verkligen det efter att ha varit inne hela veckan... Iaf inte utomhus speciellt mycke!

Min matdag idag ska jag inte klaga allt för mycket på. Det blev en knäckemacka m ost och en kopp grönt te till frukost, två dinkelbullar till mellanmål, hemlagade köttbullar och potatismos m sallad till lunch och några mer bullar och chokladbollar till mellanmål. Sen blev det en knäckemacka m ost innan vi gick till grannarna för att fika som bestod av blåbärspaj, äpplepaj, glass och bullar. Barnen fick även maränger och chokladsås till sin glass. När vi kom hem ville sambon ha chips och jag behövde handla baksmör och lite bröd, eftersom jag inte hunnit med att baka den här veckan. Så jag åkte ner för att handla det och kom inte hem med något annat heller!!!!! Duktigt av mig!!! A tryckte in ett par godisar i munnen på mig förrut annars har jag inte ätit något sådant heller på hela veckan vilket är riktigt bra för att var mig.

Gjorde en mellanlandning på vågen idag och den visade 81,5 kg med en fett% på 40,5! Så det går stadigt neråt!!! Med den här farten ska det inte vara några problem att nå mitt mål!!! Känner redan att vissa kläder börjar bli stora. Blir intressant att se midjemåttet och vikten på måndag!!! Kanske är jag under 81 kg då!!! Hoppas det! Har nu tappat 2,5 kg hälften som jag ska bli av med för att köpa mig något nytt klädesplagg!!! Kan bli lagom till lön! :)

KRAM KRAM!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar