tisdag 13 januari 2009

Träning!

Idag har äntligen stepen börjat. Kom hem precis och är helt sluuuuut!!!! Inte så konstigt kanske efter helgerna och inga direkta konditionspass på hela tiden. Nu blir nästa gympapass på torsdag då lillkillen och jag har barngympa och på lördag har jag lovat tjejerna att vi ska gå till badhuset och simma. Lilltjejen börjar på plask och lek då så det passar bra efter. Lillkillen får bli med pappa istället så kan jag verkligen simma med de andra två. Får se om det blir något pass framför tv.n i veckan, känner att det kanse kan bli något på fredag, imorgon kommer jag jobba ganska sent.

Min matdag har idag mest bestått av äpplen till frukost och mellanmål. Lunch blev det ute idag och den bestod av fiskgratäng och potatismos, när jag kom hem var det bara igång med middagen som idag blev spagetti med köttfärssås. Sen har jag tränat på det! Nu är det duschen som hägrar och sedan blir det nog till att slappa lite.

Höres!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar