onsdag 28 januari 2009

Tidsbrist!

Tänk att tiden kan bli en bristvara! Igår försvann hela dagen bara SWISCH!!!! Efter mitt träningspass var det bara duschen och sen sängen. Hade inte sovit ordentligt under några nätter då A har drömt mardrömmar efter att ha kollat på TV med pappa!!! Inte bra!!!! Maten blev iaf bra igår! Inte en enda liten onyttighet, eller vänta lite här! Just det en av mina kollegor fyllde år igår och bjöd då på tårta, som man ska göra vid sådana tillfällen!!! Det blev två små bitar, en av varje tårta och dom var VÄLDIGT GODA! MUMS!!!!! Så nu har redan tre av sådär 25 på kontoret haft med tårta till jobbet, uppe på detta så hade dom haft besök av en leverantör i måndags o han hade oxå med tårta så några av dom andra har med idag ätit tårta tre dagar på raken!!!!! Inte jag för mig blev det bara två dagar, blev en liiiiiiiiiten bit idag o den var inte alls så god som dom andra!!!!

Till lunch idag hade jag med hemlagad lasagnette och tzatziki, mumma! Igår blev det kycklinggryta med potatis och cashewnötter i. Helt OK för min vikt!

Igår blev det då STEP i en timme och idag har jag hunnit med en lunchpromenad! Riktigt uppfriskande!

Nu är det dags för kvällsmål, hemlagad pytt, eller vad man ska kalla det, bara I kommer från sin gympa!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar