måndag 5 januari 2009

Inspirationskälla!

Idag kom Topp Hälsa i brevlådan! En stor inspirationskälla! Så nu är kvällens läsning fixad. Ska bara jag har plockat upp lilltjejen ur badkaret sätta på min träningsskiva o köra ett pass. Kan kanske stoppa lillkillen i badkaret under tiden om stora tjejen håller koll på han så vet jag var han är, o även hon.

Imorgon är det ledig dag och mina planer är att städa undan julen och kanske ta en tur ner till Åsunden med barn och skridskor om vädret håller i sig. Annars kanske det blir en tur till skidbacken med pulkorna ist. Ska hämta lådorna i förrådet så jag kan börja packa ner endel idag så har jag mer tid över till barnen imorgon. Måste erkänna att det blir allt för lite tid med dom på vardagarna och dom senaste dagarna har jag bara städat o tvättat så nu måste jag ta mig tid med dom.

Känns skönt o ha börjat jobba idag, fick faktiskt gjort mer än jag planerat idag, detta kommer förhoppningsvis göra att jag kan bli färdig utan att stressa så mycket den här veckan. Kalendern är full hela månaden, nästan, dom dagar som inte är fulla nu kommer snart o vara det för allt ska vara klart om en månad. Det innefattar fem olika projekt samt något som blivit glömt från förra året. Måste gå igenom allt o kolla vad jag gjort o inte gjort...

Ha det gôtt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar