måndag 19 januari 2009

VIKT!

Ja då har vågen varit framme och det är fortfarande bra siffror. Dagens resultat blev:

VIKT: 81,2 kg
FETT: 40,6%
VATTEN: 43,5%
MUSKELMASSA: 93,3%

Har därmed tappat totalt 2,8 kg i vikt och minskat min fett% med 7%!!! :)

Va skönt att det ger resultat.

Idag slog sötsuget till ordentligt när jag var på ICA och köpte honung, därför köpte jag lite nötter med mörk choklad och sedan var det borta!!!!

Min dag idag har annars bestått av en bulle till frukost, två koppar te, fiskgratäng med kokt potatis och sås, ett äpple och en varm macka med köttfärssås på. Helt OK alltså!

Har idag även gjort ett pass framför datorn med min träningsskiva, så nu har jag ont i kroppen. Dags för en dusch och sedan sova eftersom jag sov så dåligt inatt!!!!

KRAM KRAM!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar