onsdag 21 januari 2009

Glad för alla andra som lyckas idag.....

Sitter här och läser om alla som lyckas minska både i vikt och i mått. Själv går jag bara ner i vikt, mitt midjemått är konstant och har varit det hela tiden... Samtidigt känns det som att kläderna sitter lösare i midjan... Undrar hur det kan komma sig????? Hämtade ut nya arbetskläder idag och det blev samma storlek på byxorna som på dom andra som jag hämtade ut för ett halvår sedan... Lite deprimerande men men jag får glädjas åt alla andra istället... Och jag har ju faktiskt tappat i vikt och fett% så någon stans borde jag vara mindre.... Får väll se hur det går med mina kläder. Kanske måste jag hämta ut mindre byxor nästa gång jag behöver nya... HOPPAS HOPPAS!!!!!!!!

Imorgon är det ytterligare en hektisk dag på jobbet som antagligen inte är slut innan kvällen. Har precis slutat efter att ha suttit en timme till efter att jag kom hem ist för att träna, hade iof bestämt mig för att vila idag, har haft svårt att sova de senaste dagarna så ikväll ska det bli tidigt till sängen. Hoppas jag kan sova då... Ska bli skönt att jobba här i stan imorgon efter att ha varit runt omkring de senaste veckorna, allt från Göteborg till Överlida och, som vanligt, Borås... Blir många mil i bil varje dag och därmed oxå många timmar borta varje dag. Det kanske bidrar till att min vikt inte minskar som jag önskar, ena dagen på kontoret, under det här året har jag bara varit där max 6 dagar, och nästa dag ute på jobb.... Försöker ändå röra på mig om möjlighet finns men om man går i ett fläktrum som är 5X3 meter så blir det inte så mycket.... Men om jag som idag går på lasarettet och jobbar så blir det en hel del promenerande och konkande på både verktyg, dator och annat som ska med... TUNG RIKTIG TRÄNING I VARDAGEN vilket oxå är bra...

Får se när mitt mål är nått vet vad jag har att kämpa för....

Idag har jag ätit ett äpple till frukost, klyftpotatis med ugnsfärs och tzatziki till lunch och två fläskkottletter m fulkornsmakaroner till middag. Inte en JIPPI dag men ändå ganska OK...

Ha det gôtt och kämpa på alla glada och viktminskande människor där ute för tillslut går det!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar